• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Beviljat på Marginalen

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Ok det ska jag göra. Men stod det inga lösenkrav på ditt erbjudande? På mitt står varken eller...
Det stod bara inga kompletteringar krävs. Sen när jag ringde advisa kunde de också se det då handläggaren sa att det verken var lösen eller andra krav som krävdes.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Tog det lång tid innan du fick utbetalt? Kan man signera skuldebrevet digitalt? Går det att få faktura via e-post eller aoutogiro och slippa få dom hemskickade? Många funderingar
De hade super mycket att göra så det tog lite över en vecka annars brukar det gå snabbt.
Du signerar digitalt. Allt sköts digitalt. Aldrig fått några papper från de. Deras sälj avdelning ringer dock lite då och då.
Lycka till
 
F

Funderaam

Gäst
Poäng: 0
De hade super mycket att göra så det tog lite över en vecka annars brukar det gå snabbt.
Du signerar digitalt. Allt sköts digitalt. Aldrig fått några papper från de. Deras sälj avdelning ringer dock lite då och då.
Lycka till
Fick svar från advisa nu att de hade lösen krav på 60 000 men inga andra kompeltterigar vad hon kunde se.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 034
Mottagna reaktioner
13 774
Poäng
9 547
Ni som fått lån på Marginalen och angett lösa lån - har dom krävt att lösa lånen?
Funderar på att söka direkt hos dom men vill INTE att dom löser lånen åt mig....

Ser lite olika i tråden.
 

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Det är olika. För mig hade de inte lösen när jag lånade förra året. Angav samla lån för hela beloppet. 200k
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Ni som fått lån på Marginalen och angett lösa lån - har dom krävt att lösa lånen?
Funderar på att söka direkt hos dom men vill INTE att dom löser lånen åt mig....

Ser lite olika i tråden.
Det är nog olika. Jag ansökte om 200.000 på låneförmedlare och fick lösenkrav endel av beloppet hos Marginalen och det var 130.000 minst i lösenkrav och fick resten på kontot. Jag hade ganska högt blanco men lägre taxerad inkomst.
 
F

Fedd

Gäst
Poäng: 0
Det är nog olika. Jag ansökte om 200.000 på låneförmedlare och fick lösenkrav endel av beloppet hos Marginalen och det var 130.000 minst i lösenkrav och fick resten på kontot. Jag hade ganska högt blanco men lägre taxerad inkomst.

Får man frånskilda cirka inkomst ? Samt hur mycket Blanco och UC score?
 

Jason_sthlm

Viktig medlem
Poäng: 276
Blev medlem
11 December 2018
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
105
Poäng
276
Ni som fått lån på Marginalen och angett lösa lån - har dom krävt att lösa lånen?
Funderar på att söka direkt hos dom men vill INTE att dom löser lånen åt mig....

Ser lite olika i tråden.

Att du bockar för "samla lån" garanterar inte att du får lösenkrav. Kanske är självklart men ändå ifall att; får du lösenkrav så kommer de inte rucka på det en millimeter.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 034
Mottagna reaktioner
13 774
Poäng
9 547
Från signerat skuldebrev till utbetalning vad är era erfarenheter av Marginalen?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp